Sunday 18 May 2014

study Institusi Islam Dan Cabaran Semasa

assalamualaikum ... 

nak menangis rasenye buat nota untuk subjek nihh . sangat panjang . dah lha lect yang ajar subjek nih straight!
tak boleh nak kompromi . nak jawapan same dengan yang dalam module and ape yang dia dah ajar . tapi . yang peliknyaa ann . bila aku bukak buku nihh . aku rase macam tak pernah belajar lha pulak ann . aku tak tahu dah nak buat ape . mati kutu . 
sampai roommate aku si NADZIRAH  cakap muka aku berkerut macam orang ade banyak masalah .
padahal masalahnye cume nak buat nota . haha . sakai betul lhaa . 

tak suka lha nak menghafal nihh . buat migrain datang tanpa henti . sakit pulak kepala kita nii haa . ehmmm . 

tadi ann . lepas paper Building Services . perasaan baru lepas satu paper tuhh macam dah abis final semua subjek ! haha . sengal sengal jee . 

btw . alhamdulillah . paper DCM2062 boleh jawab . in shaa allah boleh GO ! lusa baru lha subjek agama nii haa . dua kredit . 

tujuh belas topik kene baca . ehmmm . sementara otak tengah kusut kusut buat 4 topik tadi . 
release jap dengan mengUPDATE blog . hehe . 

BOSAN !

No comments:

Post a Comment